kenapa perlu saya pilih Onexox? 0137740053


Adakah ONEXOX mempunyai kontrak selama 3 bulan penggunaan seperti lain-lain rangkaian?

- TIDAK. Jika anda menjadi pengguna onexox, anda tidak terikat dgn kontrak penggunaan seperti lain-lain rangkaian iaitu selama 3 bulan. Jadi, sekiranya anda bertukar kpd rangkaian onexox hari ini dan tidak berpuas hati dgn perkhidmatan kami, bila-bila masa shj anda blh port out semula ke mana-mana rangkaian yg anda pilih. Sebab apa onexox tidak kenakan kontrak terhadap pengguna? kerana onexox mementingkan HAK PENGGUNA. Pengguna berhak memilih mana-mana rangkaian yg sesuai dan yg memberi kepuasan kpd mereka. Inilah satu lagi KETERBEZAAN onexox dgn lain-lain rangkaian yg lebih mementingkan keuntungan daripada HAK PENGGUNA.  

Betul ke ONEXOX takde caj tersembunyi?

- YA. ONEXOX tidak mengenakan caj tersembunyi kepada pengguna seperti kebanyakan rangkaian Telco yg ada pada hari ini. Ini kerana Prepaid ONEXOX menyediakan perkhidmatan 'Itemised Billing' yg mana pengguna boleh menyemak bil penggunaan mereka. Pengguna hanya perlu membuat pendaftaran email di dlm laman Web kami iaitu www.onexox.my ---> SELF CARE. Pengguna juga blh menghubungi operator kami jika terdapat caj-caj yg meragukan. Operator kami akan sentiasa membantu anda. 

 Saya pengguna nombor baru, bolehkah saya mendapat TEMPOH SAH 28 BULAN?

- YA. Bermula Dec 2014, pengguna yg melanggan sim ONEXOX bernombor baru anda juga layak mendapat tempoh sah 28 bulan dgn syarat nombor tersebut perlu membuat TAMBAH NILAI/TOPUP RM50  SEKALIGUS DALAM TEMPOH 30 HARI SELEPAS SIM DIAKTIFKAN. Tarikh sah 28 bulan akan dikemaskini selepas 14 hari dari tarikh tambah nilai/topup yg dibuat.




Comments

Popular Posts